Умови проведення


УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ВИСТАВКИ
«ПЕДАГОГІЧНІ ДІАЛОГОВІ ВІКНА»

(Pedagogical Dialogs windows)

І. Загальна частина
1.1. Педагогічні діалогові вікна (Pedagogical Dialogs windows, від «діалогове вікно» — спеціальне вікно в інтерфейсі персонального комп’ютера, призначене для введення інформації та (або) отримання відповіді від користувача. Отримало свою назву за здійснення двосторонньої взаємодії комп’ютер-користувач («діалог»), повідомляючи щось користувачеві та очікуючи від нього відповіді) – це інтерактивна виставка у межах серпневого Конгресу освітян Донеччини – 2016, на якій управління (відділи) освіти, методичні кабінети (центри), управлінці, науково-педагогічні та педагогічні працівники міст (районів) області матимуть можливість в інтерактивній, діалоговій формі представити власні інноваційні ідеї та знахідки, поділитися з колегами  розробками систем (моделей) управлінської діяльності, освітнього процесу, науково-методичного супроводу професійного зростання педагогів.
1.2. Метою діалогових вікон є поширення інноваційного методичного, управлінського та педагогічного досвіду; стимулювання творчої діяльності та відкриття нових можливостей у професійній самореалізації педагогів; розвиток професійних зв'язків та співпраці працівників МК(МЦ), ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ області.
1.3. Основними завданнями Педагогічних діалогових вікон є наступні:
- популяризація здобутків інноваційної діяльності освітян області в навчальній та виховній роботі;
- підвищення готовності педагогічних працівників до запровадження змін у процесі децентралізації в освіті;
- виявлення та підтримка ініціативних, творчо працюючих освітян (методистів, управлінців, педагогів) і педагогічних колективів області, надання можливостей для їхньої професійної самореалізації;
- створення сприятливих умов для обміну перспективним досвідом та налагодження співпраці між науково-методичними, методичними, керівними і педагогічними працівниками області.

ІІ. Організація роботи
2.1. Інтерактивна виставка «Педагогічні діалогові вікна» відбудеться за такими векторами (вікнами) у форматах «виставка» та «інтерактив»:

Вікно № 1. Пазл-карта «Опорна школа об’єднаної територіальної громади»:
  • Виставка  - представлення «пазлів» - моделей опорних шкіл у  взаємозв’язках з різними установами громади (для складання  карти Донецької області). Модель має відображати внутрішні та зовнішні можливості закладу, що робить його опорним для вирішення освітніх проблем громади. Модель надається у вигляді схеми, ескізу, вільного малюнку тощо формату А-1. У моделі вітається використання фото, які ілюструють можливості закладу (предметні кабінети, лабораторії, спортивні майданчики тощо)
  • «Шкільний брендінг» (school-brending; від «брендінг» – процес створення бренду й управління ним. Бренд може включати створення, зміцнення, репозиціонування, оновлення та зміну стадії розвитку бренду, його розширення і закріплення на освітньому ринку. Це метод створення особливого враження, яке робить свій внесок в загальний імідж закладу. Брендувати — означає робити щось більш цінним) – представлення у форматі скрайбінг-ролику концепції, програми розвитку або логотипу опорного закладу, та шляхів їх поширення, просування, брендування (побудови власного стилю роботи, несхожості на інших, унікальності в системі надання освітніх послуг, престижності тощо).  Орієнтовна тривалість трансляції – до 3 хвилин. Для демонстрації в межах Діалогових вікон оргкомітетом виставки обираються 5–7 найзмістовніших та оригінальніших скрайбінг-роликів.

Вікно № 2. «Інноваційна освітня діяльність: міжнародні проекти, експериментальна діяльність»
  • Виставка  методичних матеріалів з досвіду участі у міжнародних та всеукраїнських проектах за останні 3 роки: посібників, розробок, проектів,  презентаційної наочності, фотокниг, брошур, буклетів тощо.
  • Виставка здобутків експериментальних майданчиків, лабораторій  різних рівнів з найрізноманітніших тем – з досвіду роботи ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ. Формат: методичні посібники, розробки, програми, буклети, друковані матеріали, книжкова продукція з досвіду експериментальної діяльності закладів освіти області.
  • «Вільна трибуна» - 5-хвилинні виступи керівників (учасників) щодо роботи в проекті, діалог в режимі «запитання-відповідь» (до 3-х хвилин). Для виступу в межах Діалогових вікон оргкомітетом виставки обираються 3-5 найкращих із заявлених виступів.

Вікно № 3.  «Національно-патріотичне виховання»
  • Виставка матеріалів з досвіду реалізації проектів міжшкільної  взаємодії (із освітніми закладами інших областей України). Формат: друковані матеріали, відеоролики, кліпи (тривалість трансляції – до 5 хвилин)
  • Виставка матеріалів з досвіду взаємодії ЗНЗ області з громадськими організаціями України. Формат: друковані матеріали, відеоролики, кліпи (тривалість трансляції – до 5 хвилин)
  • Презентаційна екскурсія «Україна очима молоді: новий  погляд» за підсумками участі в однойменному проекті. Для проведення екскурсії в межах Діалогових вікон учасники обираються оргкомітетом виставки.  

Вікно № 4. «Дистанційна освіта Донеччини»
  • Виставка  – представлення нових управлінських або освітніх систем,  моделей, розробок з досвіду впровадження дистанційної освіти у ЗНЗ області. Формат: схеми, моделі, програми, методичні посібники, розробки – друковані матеріали, книжкова продукція, е-контент на електронних носіях (СD, DVD-диски). На обгортках електронних носіїв має бути визначено назву матеріалу, авторів та місця їх роботи (титульна сторінка), анотацію розробки (зворотній бік обкладинки) - шрифт Times New Roman, кегль 11
  • Презентація електронного освітнього ресурсу переможців «Обласного конкурсу на кращу розробку навчального Е-контенту для дистанційної школи» (виступ з демонстрацією е-ресурсу тривалістю до 5 хвилин), робота в режимі «запитання-відповідь» - до 3-х хвилин. Для представлення в межах Діалогових вікон оргкомітетом виставки обираються 3-5 найкращих презентацій.

Вікно № 5. «Спеціальна та інклюзивна освіта»
  • Виставка дитячих робіт вихованців спеціальних закладів освіти.
  • Виставка методичних матеріалів загальноосвітніх та спеціальних  навчальних закладів щодо актуальних проблемспеціальної та інклюзивної освіти. Формат: методичні посібники, розробки, програми, друковані матеріали, книжкова продукція.
  • «Кліп-шоу» - демонстрація кліпівпереможців конкурсу «Презентація загальноосвітнього інтернатного закладу». Орієнтовна тривалість трансляції – 3 хвилини. Для показу в межах Діалогових вікон оргкомітетом виставки обираються до 5 найкращих кліпів.  

Вікно № 6. «Психологічний супровід учасників освітнього процесу»
  • Виставка актуальних, інноваційних методичних матеріалів із досвіду роботи психологічних служб міст та районів області над однією власно обраною темою. Формат: методичні посібники, розробки, програми, друковані матеріали, книжкова продукція. Тема оформлюється як назва експозиції від міста/району.
  • «Психологічна фішка» - 5-хвилинна демонстрація улюбленої форми роботи з дітьми або дорослими в межах психологічного супроводу освітнього процесу. Для демонстрації «Психологічної фішки» в межах Діалогових вікон оргкомітетом виставки обираються 3-5 найкращих виступів із заявлених.

Вікно № 7.  «Арт-тин»
  • Виставка виробів декоративно-ужиткового мистецтва, виготовлених учнями та учителями ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ області. Напрямки:
- «Декоративне панно» (продумати спосіб кріплення на виставці);
- «Інтер’єрна прикраса» (окрім настінного панно);
- «Декоративне кухонне приладдя» (не менше 2 одиниць);
- «Декоративні серветниці».
  • Пристендовий майстер-клас – демонстрація способів виготовлення представлених виробів (майстрами можуть бути учителі та учні, тривалість майстер-класу – до 7 хвилин). Для демонстрації під час Діалогових вікон найкращі майстер-класи обираються оргкомітетом виставки.  

2.2. До участі у «Педагогічних діалогових вікнах» запрошуються наукові, науково-педагогічні, методичні, керівні та педагогічні працівники МК(МЦ), ДНЗ, ЗНЗ та ПНЗ Донецької області.
2.3. Виставка працює за розкладом, затвердженим організаційним комітетом.

ІІІ. Підготовка до Педагогічних діалогових вікон:
3.1. Підготовку та проведення виставки здійснює організаційний комітет з числа науково-педагогічних працівників облІППО – кураторів векторів заходу.
3.2. Заявка надається від МК міста/району по векторах.
3.3. Консультативна підтримка учасників здійснюється кураторами  векторів (вікон) в електронному та телефонному режимах.
3.4. Оригінальні виставкові матеріали монтуються відповідальними особами від МК(МЦ) міст та районів під керівництвом куратора вектору (вікна) у день проведення заходу. Про дату, час монтажу та місце проведення виставки буде повідомлено додатково.
3.5. Учасник гарантує авторство конкурсної роботи.
3.6. Оргкомітет залишає за собою право презентувати матеріали поданих робіт, зберігаючи права авторів.

ІV. Нагородження учасників Педагогічних діалогових вікон
4.1. Протягом роботи «Педагогічних діалогових вікон» працюватиме мобільний пункт голосування, в якому гості заходу зможуть залишити повідомлення з інформацією про найкращі, на їхній погляд, доробки. За результатами голосування буде визначено найкращих учасників у кожному векторі (вікні).
4.2. Учасники інтерактивної виставки «Педагогічні діалогові вікна» нагороджуються сертифікатами.